Модельный ряд Ford

Отзыв о Ford Focus 2017 года


Автомобиль: Ford Focus 5-ти дверный 2017 г.в., хэтчбек, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 500 км, двигатель - 1.6 бензин, комплектация - Trend
Автор: Andrew (Украина, Яворов)   28.12.2017
Расход в городе: 9.0 л/100км, по трассе: 7.0 л/100км, средний: 8.0 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 4
Общая оценка4.0

Вітаю усіх автомобілістів. Вибір авто привів мене до декількох варіантів, котрі б задовільняли мене фінансово: Suzuki Vitara, KIA Stonic та Ford Focus. Цікавою була Toyota Corolla, проте 1.33 літровий двигун мене дещо відлякав від подальшого розгляду такого варіанту покупки. Звісно автівки різного класу - невеликі кросовери та 5-дверний хетчбек, проте як зазначено, основою вибору стала ціна. Коротко про інші автівки. Розглядалися лише версії з бензином 1.6 (1.4 кіа) літрів, механіка, в мінімальній комплектації.KIA - нове авто на ринку, тому його надійність мені перевіряти не хотілося, не завжаючи на переваги. Suzuki - гарне авто, на тест-драйві показало себе непогано, бруківку і дірявий асфальт підвіска відпрацювала, так як слід. Зручна і інформативна панель приладів теж приємно вразила. Проте тонший метал кузова (слід зауважити габарити авто і його масу, відносно конкурентів), дуже шумний і твердий (особливо взимку) увесь пластик салону, доволі бідна мінімальна комплектація (механічні склопідйомники задніх пасажирів, аскетичність салону) та проста балка ззаді дещо нівелювали його переваги, як кросовера. Форд трішки більше мені сподобався, хоча його низький кліренс це однозначно мінус. Переваги і недоліки постараюся розкрити нижче.

P.S. Про надійність авто судити рано, оцінку враховувати не варто.

Плюсы автомобиля: Якість матеріалів. Кращий досвід керування.

Минусы автомобиля: Кліренс. Комбінація маси і потужності: Suzuki легший і потужніший.

Совет покупателю: Слід зважати на хронічні хвороби кожної моделі авто, не залежно від марки і піклуватися, щоб на першому місці завжди була безпека пасажирів. Ford Focus 1.6 105 к.с. це авто не для українських доріг, проте під певні завдання і спокійну, уважну їзду воно підходить.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Правдоруб  

Поздоровляю автора з новеньким, перші тижні експлуатації будь-якого нового авто - це щось особливе для власника, завжди з теплотою згадую ці моменти. Стосовно авто, якщо основним критерієм була ціна, є питання: чи не розглядали крім Короли ще Фиат Типо та Фокус седан, які на 3,5тис та 1тис.у.є дешевші обраного авто відповідно? Щодо кліренсу, таки є, для початку можна погратися з розмірами шин (205/60 та 215/60), а після гарантії і проставки всунути.

+2ОТВЕТИТЬ  
Andrew Smith  

Правдоруб, Дякую за вітання.Фокус Седан І Хетчбек в одну ціну, слід дивитися на сайті ford.ua (а саме детальний прайс), для комплектації Тренд. В таблиці вони через слеш йдуть, я навіть не помітив одразу - одна ціна. Також слід зазначити, що усі авто, про які я писав, були на акції на час покупки, тому звичайні ціни можуть більш суттєво відрізнятися. Щодо Фіату, то я його бачив в живу, читав доволі багато відгуків і дійшов висновку, що це неоднозначне авто, тому воно не потрапило на подальший розгляд. Проте немаю нічого проти Fiat в цілому.

+1ОТВЕТИТЬ  
Донг Жуанг  

Правдоруб, Ви це серйозно - купувати Фіат замість Фокуса? У нього ж надійність ні к бісу, та й кермується воно ніяк. Які аргументи за Фіат окрім ціни?

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
Danubecaptain  

Поздравляю с приобретением и, как говорится, "ни гвоздя, ни жезла!" Новый автомобиль всегда будет новым автомобилем.

+2ОТВЕТИТЬ  
Andrew Smith  

Дякую!

ОТВЕТИТЬ  
Хтось  

Дивно, що вас відлякав двигун 1.33 Королли. Я порівняв харакретистики - максималка у Королли з цим двигуном така ж, як і у Фокуса 1,6, розгін до сотні лише на 0.3 секунди менше (12.6 проти 12.3). По місту Корола навіть економічніше. Так що на мою скромну думку, двигун 1.6 Фокуса не має якихось переваг перед двигуном 1.33 Королли.

+1ОТВЕТИТЬ  
Andrew Smith  

Хтось, Вітаю. Завдання для мого автомобіля, це довгі і не дуже часті поїздки по трасі. Місто мене не цікавить, з тієї причини, що у пробках стояти це безглуздя. Хоча мушу згодитися з вами, двигун в Короли непоганий теж, його конструкція не нова(1999 р) і розробник - Yamaha. Тому це теж гарне авто. Ключовим аргументом щодо Форд в даному випадку стає крутний момент - 150 проти 128 Нм. А це вже доволі суттєво.

+1ОТВЕТИТЬ  
Хтось  

Andrew Smith, тоді зрозуміло, для траси двигун Королли дійсно гірший.

ОТВЕТИТЬ  
Andrew Smith  

Доповню свій відгук в коментарях(чомусь не можу зробити 'допис'). Пробіг на даний час 6000 км. 95/5 - Траса/Місто. Була далека поїздка - 800 км за день. Маршрут - Львів-Кам'янець-Подільський-Львів. Жодних проблем з авто не було. Певні спостереження за увесь час:
1. Як і у всіх хетчах - заляпаний і брудний зад. Не-домиєшся.
2. Середній розхід з кондиціонером по трасі 7 л/100 км - сер. шв 110-120.
3. Бракує потужностей на обгоні, все потрібно планувати і зважувати сили перед маневром.
4. Кліренсу бракує скрізь. Проте керованість і стійкість - 5+.

Подальшим досвідом постараюся ділитися. Вже й 4 Фокус на підході продажей.

ОТВЕТИТЬ  
Правдоруб  

Шось Ви і дійсно не багато їздите )) Хочу спитати щодо рівня рідини підсилювача руля, на місці? Бо в мене (і ще знаю людину на форумі та знайомого) рівень за рік-два опустився до мінімуму. Якщо ще на гарантії то залийте на ТО до максимуму про всяк випадок.

ОТВЕТИТЬ  
Andrew Smith  

Правдоруб, Мало. За 11 місяців - 8 тис. км. Пройшов ТО-1. 1800 грн, рідину гідропідсилювача не доливали. Ще раз перевірю рівень - відпишуся.
Був коментар на ТО щодо антифризу, що рівень падає і вони доливають, але ж ні, в мене ок.

ОТВЕТИТЬ  
Andrew Smith  

Загалом невеликий апдейт. ТО-1 масло/фільтр, все ок. Є один нюанс по авто - якщо позаду сідає 2 пасажири, з'являється стук в області заднього дивану або полички. Дістає .
Окремо варто уваги - кліренс!!! Це просто нереально, вже 2 кріплення (тз пістон) пластикові зам'яв об мінімальні бордюри при паркуванні. Ще дивна ситуація з гальмівними колодками - зношені вже на 40 % за такий пробіг. Офіціали заявляють про 30 тис. на 1 комплекті. Стиль їзди - середній, обмежене гальмування двигуном.
Щасти всім на дорогах.

ОТВЕТИТЬ  
Правдоруб  

Andrew Smith, стук може виходити від задніх підголівників або замків спинок заднього дивану. Перевірте, потрусіть та побризкайте всюди ВД, може перестануть. По кіліренсу, якщо не хочите міняти резину на вижчу, допоможуть резинові проставки (тільки не беріть дуже високі, 2см - з головою). По колодкам - таки вони у форда дуже ніжні і швидко зношуються (якщо на ТО недобросовісні сервісмени не замінили, рідко, але і таке буває). Взагалі швидко зношуються на автоматах, при середньому та агресивному стилі, коли двигуном практично не гальмують, можна за 15-20 тис зносить. Наприклад, при спокійному стилі на мехініці за 40тис в мене зносились десь на 40-50%

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Ford Focus: Ford Focus. Удержаться в лидерах
Ford Focus. Удержаться в лидерах

Едва ли найдется автолюбитель, которому не знакома модель Focus. И пусть она не стала названием целого класса, но продается не менее успешно своего конкурента - Volkswagen Golf - из поколения в поколение. Не является исключением и третья генерация, которая дебютировала в 2010 году. На нашем рынке она была локомотивом продаж бренда, соперничая за это звание с Фиестой. Конечно, кризисный 2014 год значительно урезал этот показатель, но лидерство продаж Focus за собой сохранил. А в это время на ближних подступах уже томилась рестайлинговая версия, с которой InfoCar.ua познакомился на Женевском автосалоне 2014.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Focus

Ford Focus 2013 Ford Focus 8.670$ 2013 81.000 км
Ford Focus 2008 Ford Focus 6.100$ 2008 216.000 км
Ford Focus 2015 Ford Focus 9.000$ 2015 67.000 км
смотреть все
объявления