
Отзыв о Ford Focus 2013 года


Информация от владельца
Оценка авто
Доброго вечора! Як палкий поціновувач автомобільного мистецтва, я вибирав автомобіль дуууже довго. Придивлявся до кожної деталі. Варіанти покупки були або Citroen C4 або Pegeot 306 або Ford Focus. Коженому авто проводив тест-драйв. Читав тонни відгуків. Порівнював все включаючи ширину передньої осі. В кінці вибрав Focus Мк3, 2013 року випуску.
Трохи про авто. Молодій сім'ї саме те! В багажне відділення влазить складана коляска з люлькою для прогулянок. + залишається достатньо місця для речей.
Дизайн авто (до рестайла) шикарний. Посадка дуже зручна. Хто б з моїх друзів не сидів за кермом, у всіх коробка передач була прямо під кістю руки, і ніхто не "тягнувся" до магнітоли. Це супер.
Управляється автомобіль на 5+. Мокра дорога, чи суха, ожеледиця чи хуртовина (а моє авто вже пройшло все окрім мідних труб і полум'я), авто справляється абсолютно з усім. Була ситуація минулого року, коли на лівому затяжному повороті, в снігову заметіль, на трасі Київ-Чоп, на зустрічну полосу викинуло ТІRа. Метрів 30 переді мною. Я зманеврував часково по засніженому узбіччю, права сторона була повністю в рихлому снігу, а ліва в колії (я після цього чуть не закурив). Швидкість була 110 км/год. Температура -5. Резина Continental WinterSport. Авто чудово справилось з маневром (чути було роботу допоміжних асистентів) І ми продовжили рух без жодних проблем.
Підвіска суперова. Пробив її лиш один раз на дорозі Вінниця-Хмельницький (зимою там думаю повний абздець). Думав, що відірве колесо (підступна яма...), найлегший варіант що стойка потече. НІ! Нічого абсолютно! В цей же день приїхав на розвал - нічого. Через 3 дні на Віннері в Києві перевірили ходову - знову нічого.
Через рік експлуатації докупив круіз-контроль. Штука просто суперова. Користуюсь абсолютно кожного дня в місті. Рухатись "з трафіком" стало набагато легче. Розхід по Києву зменшився з 6.4 до 5.2. (якщо поганяти, то все змінеться)!!! Я не рухаюсь зі швидкістю слимака і дозволяю собі обгони та випередження (без фанатизма). Правда бортовий трохи бреше. Перевіряв заливаючи повний бак. Потім 2 дні катаю 180 км. Потім знову до повного. "По чеку" розхід 5.4л/100км.
Так що хто буде вибирати авто і саме це буде одне з, ви не пожалкуєте, якщо залишите свій вибір саме на ньому. В своїй ціновій групі їй абсолютно немає рівних.
Плюсы и минусы автомобиля
Суперова керованість. Комфортна та водночас по-спортивному збита підвіска. Багато місця в салоні. Багато всіляких ніш для бутилок, мобільників та всілякого дріб'язку. Шикарний вигляд.
Дуже дорога можливість встановлення ГБО - тільки 6-те покоління. Трішки підбріхує бортовий комп'ютер. В сидіннях немає регулювання поясничної підтримки.
Совет покупателю
Чудовий вибір для молодої людини з молодою сім'єю. Можна і подрайвувати і з комфортом відвезти сім'ю на відпочинок.
Обсуждение отзыва
Добрый день! Являюсь счастливым обладателем фокуса. Очень интересует вопрос ---- где ставили круиз, сколько обошёлся в деньгах + по времени установки и когда ставили. Я в харькове на сервисе сегодня спрашивал( был на плановом ТО), сказали, что нифига не ставят такого, нет оборудования, у мастеров руки с жопы растут и т.д. Очень нужен круиз(на предыдущей машинке был), буду благодарен за инфу.
ОТВЕТИТЬ
Автор, на фокус підійде і гбо5, але ціни на нього захмарні. Через роки три коли всі його "розшарять" буде сенс ставити ГБО.
+1ОТВЕТИТЬЧуваки загорелась лампа курсовой устойчивости что делать ? Комп ошибок не видит ?!!!
ОТВЕТИТЬ
Ну вы и 3.14ДУН, у меня такая же машина как у вас уже более 6 лет. Того же самого года. Никогда она в городе не брала 5л. В городе она хавате 7-8л. По трассе при 90 4.9. При 120 6.5л. А меньше всего при 80 - 4.3-4.5. В хетче самый маленький багажник в классе (у меня универсал 476л). Сзади места меньше чем в жигулях. Тоже чуть ли не меньше всего в классе. Газ фокусу нахрен не нужен с этим двигателем, потому что итак будет подмешивать бензин. Там будет все равно смесь общая с бензом. В некоторых комплектация поясничный подпор был. Единственное что правда это хорошая управляемость. Но это не спорт кар. И не ST версия. Просто у фокуса хорошая управляемость на уровне Мазды тройки из-за того что задняя подвеска независимая.
ОТВЕТИТЬPavel Zelenskiy, по расходу поддерживаю. У меня фокус более 100000 пробежал. Цифры примерно те же. Движок если раскручивать , то ест не мало , но в эконом режиме радует экономичностью. Из плюсов еще салон качественный,не затирается. Сейчас даже пожалуй получше выглядит некоторых корейцев. Шумка хорошая. Ну и не ломается фокус особо
+1ОТВЕТИТЬ



объявления