Обсуждение Ford Focus 5-ти дверный
В кого були проблеми з лобовим склом. Читаю на форумі, що вони слабонькі і не кращої якості. Хто виробник цих стекол. Хто знає
ОТВЕТИТЬСкло боїться камінців. Влетів камінь, як добрий горіх, і пробив скло наскізь. Як зясувалось, що виробником скла є французька фірма. Ремонту не підлягало. Почав шукати. Ціни від українських сторін: фірма з Києва завалила ціну - 5600 грн + висилка+установка.Ідіотизмус. Звернувся до польської фірми. Є скло - виробник Іспанія на гривні - 1500 грн. з установкою, Польський сервіс форда - 3600 грн. з установкою.
ОТВЕТИТЬавто форд фокус 1,0 екобуст 1.хоче ідельного бензину, найкраще пасує АЗС-щелка. А-95 V-power nitro при всіх включеннях - фари, кліма, магнітофон - 6,2л/100 км. 2. добре зарекомендував себе у морозні дні і добре тримається на снігу і льоду 3. ціна відповідає у порівннянні з іншими авто цього класу, 4. не раджу купляти авто з дизельним двигуном.
ОТВЕТИТЬМаксимальная скорость, км/ч.: 185. Походу стоит ограничитель, больше не хотит, хотя запас оборотов еще нормальный, думаю гдето сбросить и чипануть на 125 лс. До 100 кстати 100 сильный едет за 11.7, на летней резине при -1 на АНПшном бензине 95.
-2ОТВЕТИТЬФ,Ф,3. пробіг-71 тис.км. Накрився алюмінієвим тазіком всіма хвалений двигун 1.0 екобуст. Причина тосол виявився сильнішим за алюміній-матеріал головки. Сталась корозія в головці між водяними каналами головки ї її поршневими дірами. Тиск двугуна передався в систему охолодження, атам німець додумався поставити пластикові трубки, і одна з них вздовж тріснула. піся витіку тосолу нижче мінімуму - компютер блокує двигун. При розборці двигуна, в головці ця корозія і виявилась. Двигун підлягає заміні.
ОТВЕТИТЬЧому заливали тосол (традиційна технологія), а не антифриз (карбоксилатна)? Чому питаю, бо натрапив давніше на таку статейку, частину з неї вставлю: "...В процессе строения современных автомобилей алюминий все чаще используется в качестве конструкционного материала. И эта тенденция последних времен слабо сочетается с охлаждающими жидкостями, произведенными по традиционной технологии - тосолом. Главным недостатком тосола является неспособность входящих в его состав присадок на основе неорганических соединений защищать алюминий при высоких температурах - выше 105
ОТВЕТИТЬпо Цельсию, и при высоких тепловых потоках. По этой причине большинство автопроизводителей отказались от использования тосола в своих автомобилях. А карбоксилатные антифризы, наоборот, наилучшим образом защищают конструкции из алюминия и его сплавов. Для наглядности, в таблице приведены сравнительные результаты высокотемпературного динамического теста на коррозию алюминия в разных охлаждающих жидкостях, доказывающего превосходство карбоксилатных жидкостей над традиционными.
ОТВЕТИТЬ