
Отзыв о Ford Focus 2013 года


Информация от владельца
Оценка авто
Авто було придбано в грудні, муки вибору були довгі і виснажливі. Розглядались варіанти: ФФ 3, Шкода Рапід 1.6, Хюндай Акцент, Фольц Поло седан, Рено Логан 1.5 дизель, Пежо 301.
Спочатку хотілось Рапід, але побувши в салоні незахотілось навіть тест-драйв проходити (поглядом бачиш ці "мега стильні" ковпаки, непокрашені ручки і дзеркала, угрюму магнітолу, в салоні жорсткий пластик, все чорне). Плюси Рапіда провірений часом двигун і багажник не варті 142к.
Логан. Плюси: Просторий салон, дизель за адекватні гроші, багажник, доволі не дорогі опції (порівнюючи з конкурентами), кліренс. Недоліки: якість зборки салону (різні зусилля закривання дверей, при закриванні дверей з салону скрипить ручка, погано відкривається бокс по центру торпеди), не чітке вмикання передач, дизайн (як на мене).
Всі інші конкуренти відсіялись після прийняття утилізаційного збору.
Взяли Форд Фокус, зрозуміло про надійність говорити рано. Порівнюючи з Шкодою Октавією А5 1.8 (був досвід експлуатації) в ФФ3 краща шумка, краща плавність ходу (при приблизно однаковій керованості). Простір в салоні з переду однаковий, ззаду у Фокусі тісніше, якість пластику на одному рівні. Багажник, двигун, кліренс, ергономіка зрозуміло краще в Шкоді. Але й ціна ж дещо різна. З недоліків ФФ3 можна відмітити малий кліренс, низькопрофільна гума, дещо незручна форма торпеди (ліве коліно впирається у включатель фар), малий багажник, тісноватий задній ряд. По комплектації фордовський комфорт, приблизно рівний шкодовському амбіент.
По росходу (на обкатці) траса: 80км/год- 4.8-5, 100-110км/год 5.5-5.7. Місто (Чернігів) - 6.2.
На мою думку авто коштує свої 143к, хоча зараз ціна зовсвім інша. Залишається питання лише про ресурс двигуна.
Плюсы и минусы автомобиля
Комфортна ходова, наявність системи стебілізації руху, шумоізоляція, старт-стоп, простір спереду, росхід пального.
Кліренс, низькопрофільна ризина, багажник, простір по заду, новий непровірений часом двигун.
Совет покупателю
Кожен думає своєю головою і підбирає авто для своїх потреб.
Обсуждение отзыва
Відмінне авто, в мене в місті бере 6 літрів 1.0 EcoBoost на механіці. Їзджу я правда поволі, але з великим задоволенням, керованість відмінна і інтер'єр цікавий. На рахунок Рапід я повністю підтримую, це не конкурент Фокусу, дуже сумний як зсередини так і ззовні. На рахунок ергономіки Шкоди Октавії, вона не краща за Фокуса, на одному рівні, але виконання Фокуса значно цікавіше. Це автомобіль з емоціями і для емоцій, а Шкода - возик для пересування з точки А в точку Б, але якщо вам потрібен возик, то краще тоді купіть щось подешевше, тому що возик Октавія коштує помоєму забагато, як для возика!
+2ОТВЕТИТЬ
Я отъездил по нашим дорогам 74 000 км, сборка действительно немецкая! Ничего не сыпется, не стучит, как новая. Я доволен. Брал Фокус в 2012 году и неожыдал такого результата, теперь никого не слушаю о том, что Форд не надежен, пока сам не попробуєшь, не узнаєшь. Говорите японское качество? Попробуйте немецкое от Ford Focus!
+3ОТВЕТИТЬ
У нас ФФ3 11.2013, такой же белый)) но...125л.с экобуст, МТ.
Мучений не было, так увидев скидку в 2500 долларов в салоне, заехали, сдали свою ( мицык Лансер 9) в трейдин, забрали ФФ3.
Привыкал к турбине не долго, но удовольствие от езды получаю до сих пор.
Проехал почти 135к без особых проблем. Хотя вот по разным диагонстам вроде умирает Кат. В понедельник поеду разбираться.
В целом за 7 лет машиной доволен. Были 3 раза за границей, все классно по автобанам до 150, больше не рискнул, но держит трассу очень хорошо.
Расход подтверждаю, но сейчас стало больше, буду проверять.
Салон обтянул белым кожзамом с черными боковинами...жена попросила.
Уже конечно хочется кроссовер, но скорее всего возьму жене. Сам пока ещё покатаюсь на фокусе, может до 250-300 )))




объявления