
Отзыв о Ford Focus 2013 года

Информация от владельца
Оценка авто
Пригнав з німеччини Фокус 3, 2.0 дизель, 115 сил, робот.
Перед покупкою начитався поганих відгуків про powershift. Виявилось що на 2.0 дизелі модель коробки 6DCT450. А на бензинах 6DCT250. І нічого спільного між цими коробками немає взагалі.
6dct450 - 2 щеплення в маслі працюють, коробка розрахована на більші мотори.
6dct250 - 2 сухих щеплення. Розрахована на слабші бензинові мотори. Саме з цією коробкою в людей проблеми.
Загалом коробка супер плавна, те що передачі переключаються видно тільки по оборотах двигуна. Жодних поштовхів, в заторах жодних глюків між першою і другою нема. Дуже гарно і швидко підбирає передачі, особливо на обгонах і вгорку. Загалом машиною задоволений.
Після покупки поміняв масло двигуна і коробки, всі можливі фільтри, колодки, грм з помпою, підшипник компресора кондиціонера
По їзді. Двигун - супер, 2.0 особливо на трасі це дуже класно. Посадка добре, але хочеться ще більше витягнути руль на себе. Сидіння супер, гарна бокова підтримка, регулюється підпір поясниці. Трошки шумлять на поганій дорозі чи то двері чи то якийсь інший пластик. Рульожка - супер. Тормоза - вони в усіх нових фордах дуже круті, тут не виключення. Тормоза - реально плюс цієї машини. Система стабілізації - зимою це просто кайф. На трасі підрулювати не потрібно, їде як по рельсах. Ходова - не скажу що дуже мягка, зате комфортна і рулиться прекрасно.
Машиною дуже задоволений, вона і швидка, і комфортна і вмістима. Інтер'єр не скучний.
Обсуждение отзыва
Дуже не погане авто! Скільки обійшлося з усим (в купі з розмитненням, послугами посередників, пенсійним тощо) на наших номерах?
+4ОТВЕТИТЬПодивився характеристики двигуна - у Вас найменш потужний з лінійки дизельних 2,0 на Фокус 3. Розгін до "сотні" - 11,1 сек. як на моєму 1,6 тдсі. "Чіпанути" б його - ото б "ракета" була враховуючи що максимум на 2,0 це 163 к.с. якщо не помиляюсь.
ОТВЕТИТЬ


объявления