Расход в городе: 8.0 л/100км, по трассе: 5.2 л/100км, средний: 7.0 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Хочу поділиися власними враженнями про автомобіль, що був мною придбаний.
Трохи передісторії:
Наприкінці минулого року вирішив придбати своє першу авто. Переглянув ринок вживаних автомобілів, переглянув ціни на нові і вирішив, що буду брати нове авто. В пристойному стані вживаний автомобіль не набагато дешевний за новий. А за адекватну ціну придбати авто з реально невеликим пробігом доволі складно.
Приблизно порахував, що пробіги в мене будуть в основному по місту і за рік більше 10 тис. в мене ну ніяк не назбирається. Це був перший критерій вибору. Другим критерієм була надійність: двигун + коробка передач. Перелопатив дуже багато матеріалу в інтернеті. Шукав саме авто з хорошими двигунами, котрі надійно служать та перевірені часом. ВАГ та дженерал морорс - відпали одразу з їхніми проблемами з поршньовою групою та мослозжиранням вже на перших тисячах кілометрів.
Виникла дилема: дизель чи бензин? Дизель дорожчий, але є на ринку в В класі Сітроєн С-Еліз з хорошигм та надійним дизельним мотором. Поїхав в салон, посидів. Навіть їздити в ньому не хотів - ну дуже мені нагадав ланос. Для заднього ряду немає підголовників. Салон дуже просторий, для комплектайції моєї сім'ї такого салону не потрібно. Багажник не вразив, підлога - наче з вати а об'єму забагато як для автомобіля з вантажопідйомністю близько 380 кг. Принаймі мені так видається. На той момент я цей варіант відклав в запасний список. Бензинові агрегати не розглядав, дуже вони вже слабкі. Такий собі жигуль за потужністю тільки французького виробництва.
Далі розглядав Акцент від компанії Хюндай. В салоні проїхатися не зміг, багато снігу намело, тому детально обдивився салон найпростішої комплектації. Салон так собі, сидіння незручні. Мотор 1.4, мав би непогано розганятися. Думав вже брати, але поки підготувався ціни на них пішли сильно вгору, курс піднявся + дилер підняв ціни. Моя комплектація виросла в ціні майже на 30 тис. грн. Вирішив поки що не брати.
Далі розглянув авто С-класу з найпростішою комплектацією. Єдине, що міг дозволити собі - це Форд Фокус в кузові седан. Як завжди в нашого дилера автомобіля не виявилося. Вони мене запросили посидіти в авто клієнта, котрий пригнав його на ТО. Так що друзі, не залишайте автомобіль в дилера, бо будуть туди народ водити як по всвячену воду ;) Посидів в салоні, мені дуже сподобалося. Просто авто сподобалося, з першого разу. Крім того двигун на 105 к.с. Дюратек доволі надійний, без очевидний проблем. В знайомого авто вже 5 років, майже як нове. Це також спонукало дивитися в бік саме Форду.
Придбати в нашому місті авто виявилося проблемою - автомобілів в Україні не було. Зв'язався з київським салоном і як тільки там приїхав в синьому кольорі - забрав. Місцевий дилер до того ж славиться своєю поганою якістю робіти. Приємним бонусом було зниження курсу, на виграній різниці ще встановив залізний захист двигуна та бризговики. Решта додаткових опцій - дуже дорога. решту в інтернеті можна придбати в рази дешевше.
Їхав з Києва в будний день, дорога була не завантаженою, тому спокійно зі швидкістю 80-90 км/год пригнав машину додому. В цілому я задоволений, автомобіль хороший, керованість на висоті. В порівнянні з моделлю 2016 року задні склопідіймачі електричні, що було доволі приємно. Посадка хороша, шумоізоляція на висоті. Магнітола видає приємний звук, якість мене цілком влаштовує. Загалом автомобілем я задоволений. Ганяти на ньому не буду, швидкість розгону та набирання швидкості цілком влаштовує.
Плюсы автомобиля:Кліренс. Машину підняли у порівнянні з дорестайлом.
Керованість.
Ходова частина.
Минусы автомобиля:Мало виходів для підзарядки мобільних пристоїв.
Застаріла магнітола. Диски наразі не актуальні.
В моїй комплектації відключений підігрів сидінь, але я оглянув низ сидінь і побачив, що проводка до них підведена. Буду пробувати включити його, зимою пригодиться.
Вузький прохід в багажнику, габаритні речі не запхати. Універсал був би звичайно кращий.
Совет покупателю:Пройти тест - драйв, тільки тоді точно зможете оцінити переваги автомобіля та його недоліки.
Через 7 мес. и 5 дней Igor дописал: Пробіг 9000 км.
Політ нормальний, середня витрата пального з квітня і до сьогодні - 7,1 л по місту. На трасі вдавалося вкладатися у 5 л., Але це без кондюка.
На 5000 замінив масло. Дилер впарив 5W20, заднім числом уточнив у офіційного імпортера форда, що заливати потрібно тільки 5W30. Думаю, що після зими ще раз заміню і вже тоді залию 5W30, заодно пройду і перше ТО.
На зиму впав рівень гальмівної рідини та гідропідсилювача. тримається на мінімумі, правда не падає. Може з власників у когось була така проблема?
Десь перед зимою трапилася неприємна ситуація - на світлофорі мені в бампер вдарив один гонщик. Удар був не сильним, тільки зачепив номером нижню частину бамперу (там де чорна сіточка). Можу сказати, що пощастило мені - бампер не тріснув, кріплення не тріснули. Обійшлося.
На ямах загбив один ковпак, купляти новий не буду, в салоні він вартує 870 грн. Тому якщо комусь потрібно - можу продати своїх 3 з дисконтом.
Думки:
- Активно їздити на цьому моторі не вийде. При 4 пасажирах в салоні динамічний обмін на трасі є проблематичним. Для мене не критично, намагаюся акуратно їздити по дорогах.
- Їздили на море, багажник забив повністю, ще й холодильника автомобільного прихопив. Схиляюся до думки, що універсал для сім'ї - це накраще авто.
- Переконуюся, що дійсно краще взяти авто класу С в найпростішій комплектації, аніж клас В в багатшій.
- В роботі порівнювали фокус з мондео. Мондео попередньої версії не набагато довший за фокус, що підтверджує тенденцію до збільшення колісної бази автомобілів новішої генерації.
Через 12 мес. и 11 дней Igor дописал: Пробіг 12000 км. Пройшов друге ТО. Заливав масло 5w30. Менеджер тепер казав, що минулого разу заливати 5w20 вимагав дилер... Не замінили повітряний фільтр, придбав оригінал в 2 рази дешевше і ззамінив самостійно. рекомендую це робити раз в рік, а не по регламенту. В салоні щось почало скрипіти біля вуха, ніяк не можу вичислити що саме, мабуть панелі потрібно проклеювати, але поки що не маю на це часу. Середня витрата пального 7.9 л, їжджу в основному по місту. витрата реальна, інше масло + повністю збив попередній коліметраж, оскільки він вже не показник. середня швидкість руху - 25 км/год, тому планую заміну масла через 5000 км.
Через 37 мес. и 18 дней Igor дописал: Пробіг 32000 км. Довго не писав відгуки. Все якось не було часу та бажання. За всі 3 роки гарантії проходив лише планове ТО: заміна масла та фільтрів, виходяи зпоказника мотогодин. В середньому намагаюся на поканики 200 мотогодин змінити масло. Час від часу перевіряю щуп, масло від заміни до заміни стабільно на одному рівні, роблю висновнок, що масложору поки що немає. Ходу придбати ендоскоп та глянути в цилідри мотору, перевірити як він себе почуває, чи немає масляних відкладень на стінках, в якому стані "хон".
Десь на початку 2019 року доливав рідину підсилювача керма. Долили мені трохи тосолу, бо був на мінімумі. Після цього доливати поки що нічого не потрібно з технічни рідин. Після 2-х років поїздок змінив гальмівну рідину, після 3-х років - замінив свіки на оригінальні. Масло заливаю виключно фордівське.
Помітив, що дуже диски на колесах ржавіють. Мабуть від солі на дорогах. Тому кожної весни і двічі взимку дуже д обре вимиваю підкрилки теплою водою від солей. І взагалі, намагаюся мити щомісяця машину безконтактною мийкою.
Оце недавно випадково зачепив лампочку в багажнику і вона провалилася в середину. Світить, але того світла дуже мало :)
Ще трапився мені недавно корч на дорозі, то подряпав сильно бампера. Однак крило не зачепило, то поки що так їжджу. Мене дуже нервує, але поки що не буду їхати до малярів.
Через 37 мес. и 18 дней Igor дописал: І ще на сервісі сказали, що салінблоки задніх ричагів потріскали, порадили змінити разом з ричагом. Ну я так подумав, що це ппц повний. полетіли салінблоки, а міняємо ричаги. Можливо хтось щось зможе порадити як варто вчинити?
Вітаю з придбанням! Радий, що на сайт приходять люди з Фокусами, особливо після рейстайлу, буде про що поспілкуватись. Мене також вразила його керованість та підкупила надійність двигуна, який планую перевести на газ, а єдиний мінус, то був трохи тісний салон та багажник. Для кліренсу рекомендую по можливості замінити рідну гуму на вищу 205/60. Доречі, якого бренду була гума в комплекті на авто?
Вже раніше давав коментар по Фокусу. Повторю його знову. "1. Являюсь поклонником Октавии, Королы и Флуенс, но должен признать, что на сегодня в диапазоне 14-15 тыс дол Фокус это лучший выбор, не смотря на то что у него для задних пассажиров места мало и не особо большой багажник. 2. Раньше бы Фокус не признал бы совсем так как в Украине долго не предлагали 1.6 атмосферный двигатель, а покупать 1.0л экобуст было бы неправильно. Где то полгода назад начали снова предлагать 1.6л бензины и это кардинально изменило картину на рынке. 3. Ценовая политика Форд - самая демократичная. Посмотрите на Фиесту и сравните с Фабией и Ай 20; посмотрите на Фокус и сравните с Октавией/Королой, Куга тоже имеет симпатичную цену в сравнении с одноклассниками. 4. Подведем итоги. Лучшая машина ценой в районе 380 тыс грн - Форд Фокус, в сегменте 420 тыс - Корола 1.33, в районе 500 тыс - Октавия 1.4 TSI."
Каменяр, да 1,0экобуст двигатель ниочём, в реальных условиях(город, пассажиры и тд) жрет как атмосферник, если хорошо нагрузить сдувается, правда и на 1,6 атмо я ездил на тестдрайве года 3 назад, может необкатанная была, но реакция на газ была крайне вялая.. главная моя претензия к форду это теснота для водителя, но в сравнении с королой предпочел бы фокус недумая, несмотря на ее просторность...дизайн фокуса интереснее в разы, а салон королы - это вообще капсула времени, дискотеку 80х на диск записать и можно ездить)) флюенс считаю абсолютно провальным по эргономике! кроме тесноты фокус аппарат отличный, очень нравится что пороги все пластиком защищены! но честно говоря при бюджете в 15К я бы наверное купил полоседан с 1,4тси с климатом за 14К и штуку баксов потратил бы на нормальные колеса и подлокотник
shep, вялость педали у 1,6 атмо с обкаткой немного проходит, не не исчезает, наверное сказывается Евро 6. А при бюджете в 15К и без перспективы на гбо то наверное, если бы была возможность, я бы подкопил ещё 2,5К на Октавию 1,4т в базе )) , недавно ездил у знакомого, обновил ощущения, кроме динамики ну там и багажник...
За 14-15$ можно было взять хороший Аккорд 8, Авенсис, Октавия А7 или Мазда 6 с Вашими будущими небольшими пробегами и не знать с ними проблем лет 5! Зря,имхо, отказались от идеи с б/у авто ради Фокуса...
Exelero, так можно о любой покупке нового авто сказать и привести кучу б/у вариантов, но если человек решил купить новый авто, то надо уважать его решение, и думаю не корректно уже сравнивать с тем что можно было бы б/у купить... я вот за 14К с европы бы пассат б7 2,0тди пригнал, но какое это имеет значение если автор принял решение что хочет новый авто!? я тоже год назад принял подобное решение, хотя сначала думал про б/у
Exelero, я не говорю что нет смысла выбирать между новыми и б/у, я говорю , что если владелец уже принял решение в пользу нового, то нет смысла сравнивать чтобы можно было за эти деньги купить б/у, а есть смысл сравнивать только с новыми
shep, а я пишу что это не лучшее было решение, если изначально мысль была купить б/у....всего лишь мое субъективное мнение! Машина за год потеряет в цене 10-12%, потеря на оформлении + что в фокусе такого революционного?! Расход и динамика как у 15 летнего Лансер 9 1.6))
Exelero, по поводу революции Вы правы, её у Фокуса в целом ровно столько, как и других, т.е. мало, но мне кажется больше, чем в теперешнем Лансере Х с движком аналогичного объёма, во всяком случае в плане управляемости и качестве материалов салона.
Правдоруб, Х доживает свой век, машина 2007 г.в. Уверен (хочется верить) что 9-й 2.0 рулится лучше нового Фокуса...по отделке салона, шумоизоляции и комфорту согласен, японцы уступают, даже ни разу не ездя в новом Фокусе!
Exelero, так Фокус 3 также старичок и готовится на рынок к 2018 уже четвёртое поколение. По рулёжке могу косвенно утверждать (т.к. лично почти не имел дело с Лансером 9) сравнивая с гражданским Х Фокус 3 рулится ой как не хуже! Не думаю что 9 будет получше в этом плане чем Х. Динамика у 2,0 тут понятно веселее чем 1,6.
Exelero, совсем не согласен что человек 'зря' выбрал новое авто (не важно Фокус или иное)! Философия покупки б.у. авто имеет место быть, но не имеет такого преимущества в сравнением с новым, как Вы описали. На моё мнение они равноценны и зависят от многих факторов и целей, которые преследует покупатель. Вы правы, что при незначительных пробегах срабатывают плюсы покупки б.у., но в данном случае автор пишет что выбирал именно первый свой автомобиль, т.е. предположительно у автора (не в обиду ему) ещё не достаточно опыта для проверки состояния б.у. экземпляров, которые могут в итоге преподнести не мало проблем новоиспечённому владельцу. А если ещё учитывать реалии нашего б.у. рынка и умельцев восстанавливать битые авто, то их выбор без матёрого автомеханика - хорошего друга с его спец приборами становиться полностью лотереей! В конце-концов автор может меня и сам дополнит, это также только моё имхо ))
Правдоруб, согласен с Вами, что на выбор человека повлияло отсутствие хорошего спеца по выбору б/у авто...а так никаких значительных приемуществ не вижу в покупке б/у авто перед новым кроме "ничья жопа не сидела" если есть возможность качественно проверить покупаемый б/у автомобиль...
Exelero, так вот именно "ничья жопа не сидела" дорогого и стоит, в т.ч. потери в стоимости первых годов владения, и преимуществ у нового варианта достаточно. К примеру, не каждый заставит себя покупать крутые вещи секонд хенда, когда допустим есть возможность взять менее именитых брэндов, но новые. Опять же, я не говорю что в б.у. смысла нет, они всего лишь есть хорошей альтернативой новым, но не панацеей и 100% решением, даже если есть хороший спец по б.у. авто, всё индивидуально
Правдоруб, не смею с Вами не согласиться! Каждый выбирает из своих убеждений, потребностей и бюджета! К тому же Форд это далеко не Форза и Вида, покупку которых новыми вообще никак не могу объяснить и понять...
Exelero, Думаю до вартості можна сміливо додавати витрати на:
- заміну всіх технічних рідин
- заміну витратних матеріалів двигуна: ремені, ролики, ланцюги
- інші ремонтні роботи по заміні деталей в результаті виявлених недоліків після купівлі авто
Враховуючи, що:
1. я особисто не маю досвіду та знання технічних особливостей автомобіля, і мабуть при купівлі точно багато чого би пропустив
2. в нашому місті хороший фахівців не так багато
проводок к сидению не всегда говорит о наличии подогрева, скорее всего, это датчик посадки, то есть, от него зависит увидит ли автомобиль человека и активирует подушку безопасности.
Щырый, скорее всего так и есть, проводки от датчика, он у меня гад, когда жена садится рядом иногда 'не видит' её, и она может ехать не пристёгнутой без зуммера, меня же и отца на пассажирском месте видит всегда, наверное настроен и расположен под крупных людей
Навіщо, люди, ви ставите той захист двигуна? Вам гроші нікуди викинути? Виробник автомобіля сам не радить його ставити, бо він погіршує пасивну безпеку (краш-тести без самопальних захистів проводили). З приводу підігріву сидінь: невже ви справді вірите в те, що виробник з заводу усе заклав для підігріву, тільки полінувався підключити і взяти з клієнта гроші за цю опцію?
Хтось, на украинских дорогах без защиты двигателя тяжко. В сраных Карпатах на дороге Долина - Межигорье - Хуст я защитой бился ежеминутно. 120 км за 7 часов. Так у меня тогда только тяга рулевая застучала - заменили по гарантии, а без защиты сидел бы там между смереками и без трембиты. Подогрев сидений вещь важная только для кожаных сидений. У меня кожа, зимой колодно, пользуюсь накидками.
shiroguma, без захисту ти би проїхав і не зачепився :-) Якщо збираєшся їздити поганими дорогами, то не захист треба ставити, а інший автомобіль вибирати. У мене Форд Фієста, за п'ять з половиною років накатав 145 тисяч, жодного разу не виникло ситуації, щоб мені знадобився захист двигуна.
Хтось, ну вважайте, що Вам пощастило. Я на своєму гіркому досвіді можу сказати, що захист потрібен! Так. він на 100% вас і двигун не збереже, та шанси отримати критичні пошкодження картеру та кріплень кпп добряче зменьшуються. Наприклад, будете їхати по грунтовій дорозі з колійностю, а в травичці по середені буде лежати камінець з циглину, як думаєте коли шансів попасти на ремонт меньше? Чи без захисту жахатись таких доріг або пропонуєте придбавати позашляховик за ради двох-трьох таких поїздок на рік? Та, думаю, легше буде після таких доріг просто підігнути металевий захист і всі проблеми... Доречі, саме на Фокусі встановлення захисту краде кліренс мінімально (порівнюю з попередньою Лачетті).
Хтось, я согласен, что без защиты в случае жесткой аварии двигатель выпадет на дорогу, а с защитой - влетит в салон. У меня вроде как должна была быть пластиковая защита с завода. Об этом я узнал через год после покупки, но АИС сняли ее, видно. Сейчас металлическая "Кольчуга". А ездить по плохим дорогам не хочется, но... Та же Долина - Межигорье - Хуст на всех картах указана как дорога международного значения. Ну да, читал перед поездкой отзывы: кто туда поехал - не вернулся. Но не до такой же степени А еще случайно занесло как-то во владения Нибулона: стык Одесской и Николаевской областей. Там зерновозы Нибулона раздавили асфальт так, что он разорвался и вертикально (!) стоит. И что делать? Вертолетом машину вынимать? Тут защита спасла. Рекомендую к просмотру ролики на ютубе от февраля 2017 г. - дорога к погранпереходу Украина - Польша Грушев - Будомеж. Там защита не спасает. Тракторами за 50 грн перетягивают через село джипы разные вроде Тойота Прадо. Это местные знают, что там дороги нет. На корчах 300-долларовых с польскими номерами кто - те едут,им не жалко. А что делать мне или автору отзыва с его новым Форд Фокусом? Мы там неместные и машины не за 500 баксов в Польше купили.
shiroguma, хочу сказать, что дороги всей Николаевской области - сплошная зона военных действий, особенно её север, там ездить без защиты просто нельзя (да и с защитой сложно), например направление: кишинёвская бетонка, Воссиятское, Новый Буг, Еланец.
Кто объяснит, почему, когда только покидаешь границы Николаевской области, буквально сразу же дорога становится сравнительно значительно лучше??? Например Кировоград-Николаев. Ведь там продолжают ездить те же самые грузовики...
Правдоруб, на мосту в Новом Буге ночью. Если бы не защита, распорол машину вдоль напополам. Засветло в обратную сторону: стояли три "беззащитных" легковушки, ждали техпомощь. И один Мурано ковылял. У того просвет достойный, но выхлопная система между колес в сантиметрах десяти от земли, вот и попал. Для легковушек вроде Вашей или моей, без защиты снизу никак.
Yees, в дождь-грязь или по-сухому? Сейчас вот ляхи за свои собственные деньги дорогу построят гидным - и можно ехать без защиты. Венгры вон за свои мадьярские деньги сделали же дорогу Мукачево - Берегово. И поляки сделают.
Хтось, Погоджуюся, що повітряне охолодження двигуна від цього страждає. Виробник не дурно не дає захист, однак в наших реаліях поки що без захисту нікуди.
vittorino, Ви трошки не так мене зрозуміли. Зачипався більше я на попередньому авто, і саме на ньому захист з'їдає багато. А щодо Фокуса, тут як сам захист, так і весь низ кузова наподив рівненькі і я б не сказав, що захист тут їсть багато кліренсу.
А яку обрали зимову гуму і якого розміру? І ще питання, чи бачили колись на панелі приладів увімкнуний сигналізатор спрацювання єсп на слизькій дорозі чи дожчу? Бо я щось ні як не можу побачити коли вона спрацьовує, навіть при спеціально спровокованих заносах.
Правдоруб, ЕСП не про заносы. Ищите площадку с замёрзшей лужей. Становитесь обоими колёсами одного бока на лёд, другими на асфальт. И по газам. Без ЕСП улетите вбок в соседние машины, с ЕСП поползёте вперёд довольно ровно. ЕСП+антипробуксовочная система = противозанос, его вы и пытаетесь безуспешно проверить.
shiroguma, я это и мел ввиду, может не корректно написал. Дело в том, что на ходу на пустых участках дороги на небольшой скорости пытался, даже рулём резко крутил, но мигающей ломпочки так и не увидел, хоть небольшой занос и имел место. Может покрытие было не достаточно с разным сцеплением у левой и правой стороны... Попробую ещё
Правдоруб, не помічав такого. Мене особисто дістає кондюк. Якщо вмикаю одночасно і обігрів скла і обігрів ніг, то при наступному вимкненні обігріву ніг, кондиціонер вмикається автоматично. Трохи нервує це, особливо взимку.
capitoshko, Десь читав, що цю функцію 'напівавтоматичного' кондиціонера вимикають на сто, через підключення до ПК зі спец софтом, особисто я звик. Резина в комплекті нормальна, також контик був, та я вирішив, що потрібен трохи більший кліренс та одразу поміняв на 205/60 (знаю що ставлять без проблем ще більшу і ширшу від Мондео 215/60). Стосовно заднього підрулювання, так і є, там такий класний ефект в основному через конструкцію незалежної підвіски (навіть без електроних помічників). З початку експлуатації перед кожним крутим поворотом додавав газу, щоб відчути цей 'вау' єфект, довго звикав, що іноді перед 90 градусними поворотами виявляється гальмувати зовсім не обов'язково... ))
Як почуває себе авто? ТО робите самостійно, чи у офіціалів? Доречі, в мене теж рівень гідропідсилювача керма довго тримався нижче середини, а останнім часом впав до мінімуму. Вирішив придбати рідину (менше літру не було, з потрібним допуском взяв аж за 400грн/л), та знадобилося лише грам 100, і рідина піднялась з мін. до макс. Якщо потрібно буде на долив, звертайтесь, все одно лежить без ділу.
Щодо гальмівної рідини, вона падає по мірі зношення гальмівних колодок. Але саме неприємне в цьому те, що цей бачок не великий та є спільним з контуром гідрощеплення і коли рівень менше середини його може завоздушити і передачі стануть дуже пагано інколи вмикатись (як було в моєму випадку). Так що тримайте рівень гальмівної на максимумі, а коли ставитемете нові колодки трохи відберете шприцом зайве.
Правдоруб, Поки наче все ок. РОблю пок у офіціаліві, поки гарантія 2 роки не пройде. В офіціалів долили 100 грам рідини гідропідсилювача. Щодо гальмівної рідини, то заміню її при наступному ТО, яке планую через 800 км. Я там реально не можу побачити рівня, може завтра увечері загляну. Сам бачок темний і знаходиться незручно. Але я так думаю, що рівень впав, бо гальма стали м'якими. Щодо гідрощеплення - дякую за пораду, таки завтра перевірю.
capitoshko, таки да, там крім того що цей бачок не великий, так щей такий колір, що зливається з гальмівною рідиною, дуже погано видно рівень. Шось рано вирішили міняти гальмівну рідину, там наче по регламенту на 40тис км? А я забив на офіціалів з самого початку, тому і ламав голову де взяти рідину в ГУР, офіціалів Форд в обласному центрі немає, прийшлось брати цілий літр в магазині.
Кожних 2 роки буду міняти. Виставка у сервісній книзі. Завтра переглянути і відписався. В мене майже 2 роки. І буде. Плюс зміню всі фільтри. А далі вже буду думати же проходити наступне ТО.
capitoshko, а, так, там крім пробігу, щей по роках. Все вірно по регламенту заміна гальмівної рідени 40тис - в них це і є 2 роки. Треба буде і собі запланувати таку заміну.
Та шо там думати, однозначно міняйте масло і фільтра самостійно, якщо немає гаража з ямою, знайдіть друзів (година роботи від сили, весь процес є на ютубі). Тільки коли зливатимете масло, підніміть трохи морду вище корми (так більше зільється відпрацьованого). При цьому можуть виникнути проблеми з відкручуванням масляного фільтру (візьміть спеціальний хомут з ланцюгом та ключем, в магазині - 50грн.) Тільки обов'язково знайдіть постачальника саме оригінального масла! Я заливаю 5w-30 Форд Формула (у нас на ринку бачив достатньо підробок), нещодавно міняв, коштувало біля 900грн за 5л, влазе 3,8л. Фільтра беру фірми MANN. З вашими пробігами частіше одного разу на рік робити ТО я б не став, але і не рідше (5000км як на мене - дуже часто, то є зайвим, хіба що то і є річний пробіг).
Правдоруб, в мене пробіг приблизно 900 км/місяць. Масло змінюю по мотогодинах, оскільки полегшено поршньова група потребує хорошого відводу тепла. Враховуючи, що, що в мене ще захист двигуна стоїть, то це важливо. При середній швидкості 30 км/годинник 200 мотогодин набігає через 6000 км, приблизно раз в пів року
capitoshko, ну, якщо так, то логіка звичайно є, але як на мене все одно цифра є малуватою ) Та гірше цим не зробите, тільки навпаки. Якщо так часто збираєтесь міняти масло, тим паче самостійна робота збереже копійку (та і буде впевненість, що щось не нахімічать на СТО)
capitoshko, Ключ: походіть по автомагазинам, він є практично всюди, в комплекті металева прорезинена ручка, до однієї сторони якої прікріплений типу велосипедний ланцюг. Виходить, коли одягаєте його на фільтр, другий кінець ланцюга накидаєте на цю ж ручку, і вона потім під нажимом міцно затягує ланцюг на фільтрі і так крутете. Та можливо у вас і від руки піде. Не забувайте перед заміною масляного фільтра змастити його резинки маслом (дивіться процес на ютубі).
Питайте у друзів, знайомих, родичів - обов'язково місце знайдете!
Бренд масла не принциповий. Головне в'язкість 5w30, наявність фордовських допусків саме для цього двигуна (написані в характеристиках масла), та оригінальність обраного бренду. А Манн - дуже адекватні фільтра і є всюди. Щодо мене, я б повітряний фільтр міняв точно не кожні 5000-6000км, а хоча б через раз.
Правдоруб, повітряний міняю раз на рік. При цьому він дуже брудний. Салонний також раз на рік. За опис ключа дякую, мабуть після останнього ТО буду сам міняти.
Ще казав знайомий, що в нього підтікав один із свльників на КПП. Він міняв по гарантії, планую перевірити при наступному ТО. Раджу вам також глянути, дрібниця, але неприємно коли "потім" на таких місцях
capitoshko, так, про проблему сальника на піввісях біля кпп знаю, регулярно при ТО туди заглядую, все ок. Наскільки я зрозумів з форумів, цю проблему вирішили після 2015р (коли було оновлення моделі), як і проблему стукаючої рульової рейки.
З виявлених мною дрібних проблем було: скрип та стук в районі дверей (бризкаю раз на пів року ВД на дверні замки, а також верхнє кріплення паска безпеки) та інколи дзещання в стелі на мілких нерівностях та щебні (то гуляють кнопки в плафоні посередені стелі, треба просто зайвий раз їх поклацати).
Коли змінюватимете повітряний фільтр, зверніть увагу, як він встановлений, щоб новим попасти саме в ці пази (задня пластикова кришка самого фільтра і є однією із стінок зовнішнього кожуху, фільтр стає доволі туго).
ГБО ставити не надумали? Правда з таким пробігом доведеться чекати півтора роки поки окупиться.
Правдоруб, з приводу сурипів. В мене щось з боку водія в районі задньої дверки скрипить. Доволі гучно, особливо в спеку.
З приводу повітряного фільтра - входить дуже туго, я порадив язичкоми з лівого боку прямо в паз. Наче сів добре
По ГБО в нас в Тернополі не знаю спеців, котрі круто налаштовують. А їздити постійно до Києва якесь таке собі рішення... Поки не визначився що зции робити. Про ігри малі, з роботи додому і в село до батьків.
capitoshko, по ГБО шукайте спеців саме в вашомі місті. Повинні бути позитивні відгуки від інших людей, це може бути (бажано) маленьке СТО, клієнтів якого майстер знає поіменно, сам встановлює, обслуговує та відповідає за свою роботу і репутацією, і "лецем" )) Балон в цьому седані рекомендую ставити ціліндроподібний одразу за задніми сидіннями. Гарно влазе між колесними арками на 35л: довжиною біля 100см и висотою 24см. Ставиться на залізне дно багажника, попередньо в цьому місці пенопластовий органайзер треба вирізати, щоб балон став нижче и залишив місце між собою та верхньою полицею. При цьому щей можна буде щось довге перевозити при складеному задньоми дивані (залишається просвіту 30см). На місце докатки ставити балон - не варіант, там мало місця по висоті, або треба буде додатково піднімати весь пол багажнику, крім існуючого органайзеру, ще на 7см.
До речі, зміну масла також всі кричали мені на 20 тис. А в сервісній книзі дрібним шрифтом записано, що для мотора Sigma, який в наших авто стоїть, інтервал 10000. Якщо рахувати по мотогодинах 5500 - 6000.
Забув дописати про витрату пального. В середньому на бортовому кмп'ютері стабільно показник 7,5 - 7,6 л на 100 км. Я очікував 8,5 л. Тому задоволений, що виходить економно. режим їзди змішаний, і по місту і по трасі.