Модельный ряд Ford

Отзыв о Ford Focus 2017 года


Автомобиль: Ford Focus Sedan 2017 г.в., седан, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 1000 км, двигатель - 1.6 бензин, комплектация - Trend
Автор: Igor (Украина, Тернополь)   19.05.2017
Расход в городе: 8.0 л/100км, по трассе: 5.2 л/100км, средний: 7.0 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Хочу поділиися власними враженнями про автомобіль, що був мною придбаний.

Трохи передісторії:

Наприкінці минулого року вирішив придбати своє першу авто. Переглянув ринок вживаних автомобілів, переглянув ціни на нові і вирішив, що буду брати нове авто. В пристойному стані вживаний автомобіль не набагато дешевний за новий. А за адекватну ціну придбати авто з реально невеликим пробігом доволі складно.

Приблизно порахував, що пробіги в мене будуть в основному по місту і за рік більше 10 тис. в мене ну ніяк не назбирається. Це був перший критерій вибору. Другим критерієм була надійність: двигун + коробка передач. Перелопатив дуже багато матеріалу в інтернеті. Шукав саме авто з хорошими двигунами, котрі надійно служать та перевірені часом. ВАГ та дженерал морорс - відпали одразу з їхніми проблемами з поршньовою групою та мослозжиранням вже на перших тисячах кілометрів.

Виникла дилема: дизель чи бензин? Дизель дорожчий, але є на ринку в В класі Сітроєн С-Еліз з хорошигм та надійним дизельним мотором. Поїхав в салон, посидів. Навіть їздити в ньому не хотів - ну дуже мені нагадав ланос. Для заднього ряду немає підголовників. Салон дуже просторий, для комплектайції моєї сім'ї такого салону не потрібно. Багажник не вразив, підлога - наче з вати а об'єму забагато як для автомобіля з вантажопідйомністю близько 380 кг. Принаймі мені так видається. На той момент я цей варіант відклав в запасний список. Бензинові агрегати не розглядав, дуже вони вже слабкі. Такий собі жигуль за потужністю тільки французького виробництва.

Далі розглядав Акцент від компанії Хюндай. В салоні проїхатися не зміг, багато снігу намело, тому детально обдивився салон найпростішої комплектації. Салон так собі, сидіння незручні. Мотор 1.4, мав би непогано розганятися. Думав вже брати, але поки підготувався ціни на них пішли сильно вгору, курс піднявся + дилер підняв ціни. Моя комплектація виросла в ціні майже на 30 тис. грн. Вирішив поки що не брати.

Далі розглянув авто С-класу з найпростішою комплектацією. Єдине, що міг дозволити собі - це Форд Фокус в кузові седан. Як завжди в нашого дилера автомобіля не виявилося. Вони мене запросили посидіти в авто клієнта, котрий пригнав його на ТО. Так що друзі, не залишайте автомобіль в дилера, бо будуть туди народ водити як по всвячену воду ;) Посидів в салоні, мені дуже сподобалося. Просто авто сподобалося, з першого разу. Крім того двигун на 105 к.с. Дюратек доволі надійний, без очевидний проблем. В знайомого авто вже 5 років, майже як нове. Це також спонукало дивитися в бік саме Форду.

Придбати в нашому місті авто виявилося проблемою - автомобілів в Україні не було. Зв'язався з київським салоном і як тільки там приїхав в синьому кольорі - забрав. Місцевий дилер до того ж славиться своєю поганою якістю робіти. Приємним бонусом було зниження курсу, на виграній різниці ще встановив залізний захист двигуна та бризговики. Решта додаткових опцій - дуже дорога. решту в інтернеті можна придбати в рази дешевше.

Їхав з Києва в будний день, дорога була не завантаженою, тому спокійно зі швидкістю 80-90 км/год пригнав машину додому. В цілому я задоволений, автомобіль хороший, керованість на висоті. В порівнянні з моделлю 2016 року задні склопідіймачі електричні, що було доволі приємно. Посадка хороша, шумоізоляція на висоті. Магнітола видає приємний звук, якість мене цілком влаштовує. Загалом автомобілем я задоволений. Ганяти на ньому не буду, швидкість розгону та набирання швидкості цілком влаштовує.

Плюсы автомобиля: Кліренс. Машину підняли у порівнянні з дорестайлом. Керованість. Ходова частина.

Минусы автомобиля: Мало виходів для підзарядки мобільних пристоїв. Застаріла магнітола. Диски наразі не актуальні. В моїй комплектації відключений підігрів сидінь, але я оглянув низ сидінь і побачив, що проводка до них підведена. Буду пробувати включити його, зимою пригодиться. Вузький прохід в багажнику, габаритні речі не запхати. Універсал був би звичайно кращий.

Совет покупателю: Пройти тест - драйв, тільки тоді точно зможете оцінити переваги автомобіля та його недоліки.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Кто ты? Входи!
Или регистрируйся

Правдоруб  

Вітаю з придбанням! Радий, що на сайт приходять люди з Фокусами, особливо після рейстайлу, буде про що поспілкуватись. Мене також вразила його керованість та підкупила надійність двигуна, який планую перевести на газ, а єдиний мінус, то був трохи тісний салон та багажник. Для кліренсу рекомендую по можливості замінити рідну гуму на вищу 205/60. Доречі, якого бренду була гума в комплекті на авто?

ответить   +1
Автор отзыва  

Правдоруб, сонтіненталь дали. Наче нормальна гума. Черкнув 2 рази захистом по дурості

ответить   +1
2110  

capitoshko, клиренс вроде бы не увеличивали

ответить  
Каменяр  

Вже раніше давав коментар по Фокусу. Повторю його знову. "1. Являюсь поклонником Октавии, Королы и Флуенс, но должен признать, что на сегодня в диапазоне 14-15 тыс дол Фокус это лучший выбор, не смотря на то что у него для задних пассажиров места мало и не особо большой багажник. 2. Раньше бы Фокус не признал бы совсем так как в Украине долго не предлагали 1.6 атмосферный двигатель, а покупать 1.0л экобуст было бы неправильно. Где то полгода назад начали снова предлагать 1.6л бензины и это кардинально изменило картину на рынке. 3. Ценовая политика Форд - самая демократичная. Посмотрите на Фиесту и сравните с Фабией и Ай 20; посмотрите на Фокус и сравните с Октавией/Королой, Куга тоже имеет симпатичную цену в сравнении с одноклассниками. 4. Подведем итоги. Лучшая машина ценой в районе 380 тыс грн - Форд Фокус, в сегменте 420 тыс - Корола 1.33, в районе 500 тыс - Октавия 1.4 TSI."

ответить   +1
Shep  

Каменяр, да 1,0экобуст двигатель ниочём, в реальных условиях(город, пассажиры и тд) жрет как атмосферник, если хорошо нагрузить сдувается, правда и на 1,6 атмо я ездил на тестдрайве года 3 назад, может необкатанная была, но реакция на газ была крайне вялая.. главная моя претензия к форду это теснота для водителя, но в сравнении с королой предпочел бы фокус недумая, несмотря на ее просторность...дизайн фокуса интереснее в разы, а салон королы - это вообще капсула времени, дискотеку 80х на диск записать и можно ездить)) флюенс считаю абсолютно провальным по эргономике! кроме тесноты фокус аппарат отличный, очень нравится что пороги все пластиком защищены! но честно говоря при бюджете в 15К я бы наверное купил полоседан с 1,4тси с климатом за 14К и штуку баксов потратил бы на нормальные колеса и подлокотник

ответить   +3-2
Правдоруб  

shep, вялость педали у 1,6 атмо с обкаткой немного проходит, не не исчезает, наверное сказывается Евро 6. А при бюджете в 15К и без перспективы на гбо то наверное, если бы была возможность, я бы подкопил ещё 2,5К на Октавию 1,4т в базе )) , недавно ездил у знакомого, обновил ощущения, кроме динамики ну там и багажник...

ответить   +2
Показать еще 2
Shep  

Удачи в эксплуатации))

ответить   +1
Автор отзыва  

shep, дякую!

ответить  
Exelero  

За 14-15$ можно было взять хороший Аккорд 8, Авенсис, Октавия А7 или Мазда 6 с Вашими будущими небольшими пробегами и не знать с ними проблем лет 5! Зря,имхо, отказались от идеи с б/у авто ради Фокуса...

ответить   +2-3
Shep  

Exelero, так можно о любой покупке нового авто сказать и привести кучу б/у вариантов, но если человек решил купить новый авто, то надо уважать его решение, и думаю не корректно уже сравнивать с тем что можно было бы б/у купить... я вот за 14К с европы бы пассат б7 2,0тди пригнал, но какое это имеет значение если автор принял решение что хочет новый авто!? я тоже год назад принял подобное решение, хотя сначала думал про б/у

ответить   +5-1
Правдоруб  

shep, чуток опередил с постом ))

ответить   +2
Показать еще 11
Правдоруб  

......

ответить  
Wert  

РЖУ "ВАГ та дженерал морорс - відпали одразу з їхніми проблемами з поршньовою групою та мослозжиранням"

ответить   +2-1
Автор отзыва  

Wert, гляньте циліндри в аато 1.6 атмосферні...

ответить   +3
2110  

откуда информация про климат?

ответить  
Щырый  

проводок к сидению не всегда говорит о наличии подогрева, скорее всего, это датчик посадки, то есть, от него зависит увидит ли автомобиль человека и активирует подушку безопасности.

ответить  
Правдоруб  

Щырый, скорее всего так и есть, проводки от датчика, он у меня гад, когда жена садится рядом иногда 'не видит' её, и она может ехать не пристёгнутой без зуммера, меня же и отца на пассажирском месте видит всегда, наверное настроен и расположен под крупных людей

ответить  
Автор отзыва  

Правдоруб, може бути. Перевірю.. дякую за інформацію

ответить  
Хтось  

Навіщо, люди, ви ставите той захист двигуна? Вам гроші нікуди викинути? Виробник автомобіля сам не радить його ставити, бо він погіршує пасивну безпеку (краш-тести без самопальних захистів проводили). З приводу підігріву сидінь: невже ви справді вірите в те, що виробник з заводу усе заклав для підігріву, тільки полінувався підключити і взяти з клієнта гроші за цю опцію?

ответить  
shiroguma  

Хтось, на украинских дорогах без защиты двигателя тяжко. В сраных Карпатах на дороге Долина - Межигорье - Хуст я защитой бился ежеминутно. 120 км за 7 часов. Так у меня тогда только тяга рулевая застучала - заменили по гарантии, а без защиты сидел бы там между смереками и без трембиты. Подогрев сидений вещь важная только для кожаных сидений. У меня кожа, зимой колодно, пользуюсь накидками.

ответить  
Хтось  

shiroguma, без захисту ти би проїхав і не зачепився :-) Якщо збираєшся їздити поганими дорогами, то не захист треба ставити, а інший автомобіль вибирати. У мене Форд Фієста, за п'ять з половиною років накатав 145 тисяч, жодного разу не виникло ситуації, щоб мені знадобився захист двигуна.

ответить  
Показать еще 4

Кто ты? Входи!
Или регистрируйся

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Focus

Ford Focus 2013 Ford Focus 13.600$ 2013 29.000 км
Ford Focus 2011 Ford Focus 10.400$ 2011 53.000 км
Ford Focus 2008 Ford Focus 8.200$ 2008 169.000 км
Ford Focus 2008 Ford Focus 8.995$ 2008 64.000 км
смотреть все
объявления