Модельный ряд Ford

Отзыв о Ford Focus 2013 года


Ford Focus 5-ти дверный 2013
Автомобиль: Ford Focus 5-ти дверный 2013 г.в., хэтчбек, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 1500 км, двигатель - 1.0 бензин
Автор: Анатолий (Украина, Чернигов)   17.02.2014
Ford Focus 5-ти дверный 2013 фото $iFord Focus 5-ти дверный 2013 фото $iFord Focus 5-ти дверный 2013 фото $i
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 4
Общая оценка5.0

Авто було придбано в грудні, муки вибору були довгі і виснажливі. Розглядались варіанти: ФФ 3, Шкода Рапід 1.6, Хюндай Акцент, Фольц Поло седан, Рено Логан 1.5 дизель, Пежо 301.

Спочатку хотілось Рапід, але побувши в салоні незахотілось навіть тест-драйв проходити (поглядом бачиш ці "мега стильні" ковпаки, непокрашені ручки і дзеркала, угрюму магнітолу, в салоні жорсткий пластик, все чорне). Плюси Рапіда провірений часом двигун і багажник не варті 142к.

Логан. Плюси: Просторий салон, дизель за адекватні гроші, багажник, доволі не дорогі опції (порівнюючи з конкурентами), кліренс. Недоліки: якість зборки салону (різні зусилля закривання дверей, при закриванні дверей з салону скрипить ручка, погано відкривається бокс по центру торпеди), не чітке вмикання передач, дизайн (як на мене).

Всі інші конкуренти відсіялись після прийняття утилізаційного збору.

Взяли Форд Фокус, зрозуміло про надійність говорити рано. Порівнюючи з Шкодою Октавією А5 1.8 (був досвід експлуатації) в ФФ3 краща шумка, краща плавність ходу (при приблизно однаковій керованості). Простір в салоні з переду однаковий, ззаду у Фокусі тісніше, якість пластику на одному рівні. Багажник, двигун, кліренс, ергономіка зрозуміло краще в Шкоді. Але й ціна ж дещо різна. З недоліків ФФ3 можна відмітити малий кліренс, низькопрофільна гума, дещо незручна форма торпеди (ліве коліно впирається у включатель фар), малий багажник, тісноватий задній ряд. По комплектації фордовський комфорт, приблизно рівний шкодовському амбіент.

По росходу (на обкатці) траса: 80км/год- 4.8-5, 100-110км/год 5.5-5.7. Місто (Чернігів) - 6.2.

На мою думку авто коштує свої 143к, хоча зараз ціна зовсвім інша. Залишається питання лише про ресурс двигуна.

Плюсы автомобиля: Комфортна ходова, наявність системи стебілізації руху, шумоізоляція, старт-стоп, простір спереду, росхід пального.

Минусы автомобиля: Кліренс, низькопрофільна ризина, багажник, простір по заду, новий непровірений часом двигун.

Совет покупателю: Кожен думає своєю головою і підбирає авто для своїх потреб.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

саняя  

торпедо бомбезная,удачи в експлуатации

+6-3ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

спасибо, дизайн салона - одна из причин покупки этого авто

ОТВЕТИТЬ  
Maksusha  

А скільки к.с.?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

100 к.с. 170н.м

+1ОТВЕТИТЬ  
karavan1997  

Сборка немецкая - большой плюс.

+2-1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

да - плюс, но надо поездить по нашим дорогам, потом оценить качество зборки

+1ОТВЕТИТЬ  
s2h2  

205/55 r16 это не низкопрофельная!

+3ОТВЕТИТЬ  
andymov  

теж цікавить цей двигун, загалом які про нього враження за цей час, масло не їсть?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

масло не бере, ну поки все добре, але ж 9000 це ж не показник. По їзді як 8клапанний атмосферник, з 2 до 3,5 тисяч гарно тяне, низов не любить. По паливу: місто 6,5, трасса 100км/год 4.7; 70км/год= 3,6-4л

+2ОТВЕТИТЬ  
Анатолій_  

Відмінне авто, в мене в місті бере 6 літрів 1.0 EcoBoost на механіці. Їзджу я правда поволі, але з великим задоволенням, керованість відмінна і інтер'єр цікавий. На рахунок Рапід я повністю підтримую, це не конкурент Фокусу, дуже сумний як зсередини так і ззовні. На рахунок ергономіки Шкоди Октавії, вона не краща за Фокуса, на одному рівні, але виконання Фокуса значно цікавіше. Це автомобіль з емоціями і для емоцій, а Шкода - возик для пересування з точки А в точку Б, але якщо вам потрібен возик, то краще тоді купіть щось подешевше, тому що возик Октавія коштує помоєму забагато, як для возика!

+2ОТВЕТИТЬ  
Arnold Valihan  

Я отъездил по нашим дорогам 74 000 км, сборка действительно немецкая! Ничего не сыпется, не стучит, как новая. Я доволен. Брал Фокус в 2012 году и неожыдал такого результата, теперь никого не слушаю о том, что Форд не надежен, пока сам не попробуєшь, не узнаєшь. Говорите японское качество? Попробуйте немецкое от Ford Focus!

+3ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Зараз пробіг 90.000. Зміна стійки стабілізатора на 80, На 55 заміна рульової рейки по гарантіїї (на ТО не їздив, дуже порадувала така лояльність дилера). А так все, задоволений авто

ОТВЕТИТЬ  
Правдоруб  

toxan, кстати да, не многие официалы меняют по гарантии без скандалов, если не ездил к ним на ТО. Не беспокойтесь, у вас моторчик уже проверенный, будит бегать и дальше. Проблем со сцеплением (завоздушивание контура) не было?

-1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Правдоруб, нет, пока порядок.
Моторчик надеюсь бегать будет, но хотеоось бы что-то новое, да помощнее)

+2ОТВЕТИТЬ  
Gennadii Kyiv  

У нас ФФ3 11.2013, такой же белый)) но...125л.с экобуст, МТ.
Мучений не было, так увидев скидку в 2500 долларов в салоне, заехали, сдали свою ( мицык Лансер 9) в трейдин, забрали ФФ3.
Привыкал к турбине не долго, но удовольствие от езды получаю до сих пор.
Проехал почти 135к без особых проблем. Хотя вот по разным диагонстам вроде умирает Кат. В понедельник поеду разбираться.
В целом за 7 лет машиной доволен. Были 3 раза за границей, все классно по автобанам до 150, больше не рискнул, но держит трассу очень хорошо.
Расход подтверждаю, но сейчас стало больше, буду проверять.
Салон обтянул белым кожзамом с черными боковинами...жена попросила.
Уже конечно хочется кроссовер, но скорее всего возьму жене. Сам пока ещё покатаюсь на фокусе, может до 250-300 )))

ОТВЕТИТЬ  
SeregaRider  

Gennadii Kyiv, Вы не меняли ремень ГРМ ещё?

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Ford Focus: Самый «навороченный» автомобиль в сегменте
Самый «навороченный» автомобиль в сегменте

Ford сумел совершить настоящую революцию в гольф-классе, и теперь именно Focus является самым «навороченным» автомобилем в сегменте. Новое поколение этой модели оснащается сразу тринадцатью (!) системами, которые помогают водителю при езде.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Focus

Ford Focus 2013 Ford Focus 8.970$ 2013 78.000 км
Ford Focus 2008 Ford Focus 6.100$ 2008 216.000 км
Ford Focus 2005 Ford Focus 5.600$ 2005 191.000 км
Ford Focus 2017 Ford Focus 8.600$ 2017 148.000 км
смотреть все
объявления